L’impacte del comprador a través del mòbil.

maig 17, 2012  |   Estudis i Tendències   |     |   0 Comentari

Us recomanem l’estudi “The_Impact_of_the_Mobile_Shopper”, el.laborat per Compete.com, on s’explora l'evolució del comprador en línia i l'impacte del comprador a través del mòbil. En l'actualitat, els consumidors ja estant realitzant l'11% de les seves compres en ...

Màrqueting de cercadors.

maig 17, 2012  |   Màrqueting 2.0   |     |   0 Comentari

Us presentem l’informe “State_of_Search_May_2012”, elaborat per Compete.com, i que proporciona una visió general del panorama del màrqueting de cercadors i les tendències més destacables que s’han produït durant el primer trimestre de 2012. Algunes de les principals conclusions de l’informe son: Mentre que Google encara controla la majoria del mercat de ...

Guía per a descobrir les claus d’ èxit en marketing online

febrer 27, 2012  |   Estudis i Tendències   |     |   0 Comentari

Última guia HubSpot on podràs aprendre a utilitzar la teva llista de email amb eficiència, com optimitzar els  reculls de premsa, com estar al dia de la competència, com reaccionar davant comentaris negatius i altres temes interessants. the ultimate how to marketing guide  

Com generar tràfic cap al vostre negoci.

Internet ha canviat de manera significativa com els usuaris i les empreses cerquen informació i prenen les decisions de compra de productes i serveis. Una web adequada és el factor més important dins l’estratègia de màrqueting, al ser el lloc on podrem convertir o no el visitant en client. Si el ...

Conferència: nous models de negoci a internet

desembre 07, 2011  |   Màrqueting 2.0,Novetats   |     |   0 Comentari

El nostre Director General, Albert Rof ha estat convidat com a ponent dins de la "2º mostra d'innovació al vallès oriental" organitzada per CTUG i la UOC. Per a més informació visiteu: http://www.ctug.cat/agenda_detail?idagendaitem=1001184  

Com mesurar els social media

desembre 07, 2011  |   Estudis i Tendències,Social Media   |     |   0 Comentari

Els social media o mitjans socials segueixen transformant la manera com els consumidors conversen, parlen i es recomanen productes i serveis. L’empresa MarketingSherpa acaba de publicar “CMO Perspectives on Social Marketing ROI”, un interessant informe que posa de manifest els principals reptes a l’hora de mesurar les diferents estratègies i accions ...

Com utilitzar els blogs a la teva empresa

desembre 07, 2011  |   Estudis i Tendències,Social Media   |     |   0 Comentari

An Introduction to Blogging for Business

Com les empreses han d’utilitzar Google+? (nou eBook)

novembre 21, 2011  |   Google+,Màrqueting 2.0,Social Media   |     |   0 Comentari

El passat 7 de novembre la companyia Google va obrir la seva nova xarxa social, Google+, a les empreses. Google+, amb més de 40 milions d'usuaris i una creixent influència en la cerca de buscadors, ha nascut per tal desafiar el domini de Facebook dins els mitjans de comunicació social o ...

Estratègies de Twitter per a empreses

novembre 01, 2011  |   Màrqueting 2.0   |     |   0 Comentari

Twitter pot ajudar-vos a aconseguir els teus objectius empresarials. Mantenir una presència efectiva a Twitter pot ser una part important en l'estratègia de màrqueting social de la teva empresa. Twitter pot ajudar a: 1. Desenvolupar i promoure la seva marca 2. Interactuar i donar suport a la seva base de clients 3. Controlar el que ...

Com dominar el Marketing a Facebook en 10 dies (nou eBook)

octubre 26, 2011  |   Màrqueting 2.0   |     |   0 Comentari

Us recomenem un nou eBook de HubSpot “How to Master Facebook Marketing in 10 Days”, a partir del que s’aprendrà ràpidament: Conèixer les millors pràctiques de marketing a Facebook. Crear pàgines de benvinguda. Planificar un calendari de continguts. Dinamitzar la pàgina a través esdeveniments, concursos,… Realitzar campanyes publicitàries altament segmentades. Mesurar els resultats a través de “Insights”, ...