Màrqueting de cercadors.


maig 17, 2012  |   Màrqueting 2.0   |     |   0 Comentaris

Us presentem l’informe “State_of_Search_May_2012”, elaborat per Compete.com, i que proporciona una visió general del panorama del màrqueting de cercadors i les tendències més destacables que s’han produït durant el primer trimestre de 2012.

Algunes de les principals conclusions de l’informe son:

  • Mentre que Google encara controla la majoria del mercat de cerques als EUA, Bing està creixent ràpidament.
  • Els consumidors estan gastant més temps que mai fent cerques a Internet, i aconseguint els resultats desitjats més ràpidament.
  • El concepte de “Gamification” està creixent ràpidament, oferint oportunitats als marketinians d’afegir “jocs” als seus anuncis patrocinats per tal de fer-los més atractius i assolir nivells de conversió més elevats.
  • El contingut rellevant és més important que mai. S’està posant de manifest que cada motor de cerca té els seus propis usuaris únics i fidels, i per tant la recomanació seria desenvolupar anuncis específics per a cada cercador, en lloc de reutilitzar els mateixos anuncis pels diferents cercadors.
  • El creixement i popularitat de la xarxa social Pinterest, recomana tenir-la en compte dins l’estratègia de màrqueting de cercadors, especialment tenint en compte la seva capacitat de referir botigues online i websites.








Articles relacionats

No hi ha articles relacionats.

Últimes notícies

  • L’impacte del comprador a través del mòbil.
    Us recomanem l’estudi “The_Impact_of_the_Mobile_Shopper”, el.laborat per Compete.com, on s’explora l'evolució del comprador en línia ...
  • Màrqueting de cercadors.
    Us presentem l’informe “State_of_Search_May_2012”, elaborat per Compete.com, i que proporciona una visió general del panorama del màrqueting de cercadors i les tendències més destacables que s’han produït durant el ...