Màrqueting de cercadors.
maig 17, 2012 | Màrqueting 2.0 | Yolanda Bonilla | 0 Comentaris
Us presentem l’informe “State_of_Search_May_2012”, elaborat per Compete.com, i que proporciona una visió general del panorama del màrqueting de cercadors i les tendències més destacables que s’han produït durant el primer trimestre de 2012.
Algunes de les principals conclusions de l’informe son:
- Mentre que Google encara controla la majoria del mercat de cerques als EUA, Bing està creixent ràpidament.
- Els consumidors estan gastant més temps que mai fent cerques a Internet, i aconseguint els resultats desitjats més ràpidament.
- El concepte de “Gamification” està creixent ràpidament, oferint oportunitats als marketinians d’afegir “jocs” als seus anuncis patrocinats per tal de fer-los més atractius i assolir nivells de conversió més elevats.
- El contingut rellevant és més important que mai. S’està posant de manifest que cada motor de cerca té els seus propis usuaris únics i fidels, i per tant la recomanació seria desenvolupar anuncis específics per a cada cercador, en lloc de reutilitzar els mateixos anuncis pels diferents cercadors.
- El creixement i popularitat de la xarxa social Pinterest, recomana tenir-la en compte dins l’estratègia de màrqueting de cercadors, especialment tenint en compte la seva capacitat de referir botigues online i websites.
No hi ha articles relacionats.
Últimes notícies
-
L’impacte del comprador a través del mòbil.
Us recomanem l’estudi “The_Impact_of_the_Mobile_Shopper”, el.laborat per Compete.com, on s’explora l'evolució del comprador en línia ... -
Màrqueting de cercadors.
Us presentem l’informe “State_of_Search_May_2012”, elaborat per Compete.com, i que proporciona una visió general del panorama del màrqueting de cercadors i les tendències més destacables que s’han produït durant el ...
Deixa un comentari