L’impacte del comprador a través del mòbil.


maig 17, 2012  |   Estudis i Tendències   |     |   0 Comentaris

Us recomanem l’estudi “The_Impact_of_the_Mobile_Shopper”, el.laborat per Compete.com, on s’explora l’evolució del comprador en línia i l’impacte del comprador a través del mòbil.

En l’actualitat, els consumidors ja estant realitzant l’11% de les seves compres en línia a través de  dispositius mòbils. Com que cada vegada els telèfons mòbils intel.ligents o smartphones, així com les “tablets” són cada vegada més freqüents, està previst que la tendència de comprar cada vegada més a través d’aquest dipositius mòbils creixi, en comparació a la compra  a través d’un ordinador.

L’informe de Compete.com inclou alguns consells i recomanacions per ajudar tant als detallistes i comerços com a les marques a preparar-se pel canvi creixent cap al m-commerce.

El repte pels marketinians passarà per integrar d’una manera integral les estratègies de màrqueting on i off line, i dins les estratègies pròpiament on line, integrar l’estratègia de e-commerce amb la de m-commerce.









Articles relacionats

Últimes notícies

  • L’impacte del comprador a través del mòbil.
    Us recomanem l’estudi “The_Impact_of_the_Mobile_Shopper”, el.laborat per Compete.com, on s’explora l'evolució del comprador en línia ...
  • Màrqueting de cercadors.
    Us presentem l’informe “State_of_Search_May_2012”, elaborat per Compete.com, i que proporciona una visió general del panorama del màrqueting de cercadors i les tendències més destacables que s’han produït durant el ...