Com mesurar els social media


desembre 07, 2011  |   Estudis i Tendències,Social Media   |     |   0 Comentaris

Els social media o mitjans socials segueixen transformant la manera com els consumidors conversen, parlen i es recomanen productes i serveis.

L’empresa MarketingSherpa acaba de publicar “CMO Perspectives on Social Marketing ROI”, un interessant informe que posa de manifest els principals reptes a l’hora de mesurar les diferents estratègies i accions de màrqueting a les xarxes socials.

Concretament, l’informe s’enfoca en les estratègies de monetització de l’estratègia de les xarxes socials, oferint eines efectives per a mesurar aquest retorn.

MarketingSherpa-CMO-Social-Marketing









Articles relacionats

No hi ha articles relacionats.

Últimes notícies

  • L’impacte del comprador a través del mòbil.
    Us recomanem l’estudi “The_Impact_of_the_Mobile_Shopper”, el.laborat per Compete.com, on s’explora l'evolució del comprador en línia ...
  • Màrqueting de cercadors.
    Us presentem l’informe “State_of_Search_May_2012”, elaborat per Compete.com, i que proporciona una visió general del panorama del màrqueting de cercadors i les tendències més destacables que s’han produït durant el ...