Estratègies de Twitter per a empreses


novembre 01, 2011  |   Màrqueting 2.0   |     |   0 Comentaris

Twitter pot ajudar-vos a aconseguir els teus objectius empresarials.

Mantenir una presència efectiva a Twitter pot ser una part important en l’estratègia de màrqueting social de la teva empresa.

Twitter pot ajudar a:

1. Desenvolupar i promoure la seva marca

2. Interactuar i donar suport a la seva base de clients

3. Controlar el que la gent està dient sobre la seva empresa i marca

4. Crear rumors al voltant de les properes promocions i esdeveniments

5. Promoure els continguts que ajudin a posicionar estratègicament la seva empresa

6. Desenvolupar relacions directes amb els bloggers i amb persones influents per tal d’aconseguir els objectius desitjats

7. Generar oportunitats per a captar nous clients

Amb aquest eBook aprendràs, entre d’altres:

• Publicar “tweets” a Twitter i optimitzar el teu perfil

• Trobar les persones adequades a seguir i atraure nous seguidors

• Col.laborar amb la xarxa

• Utilitzar Twitter per als negocis, màrqueting, generació de contactes potencials, RRPP, i de servei al client

• Comprendre el paper de Twitter en la recerca social

• Realitzar un seguiment i analitzar-ne les campanyes

Amb més de 200 milions d’usuaris, Twitter ofereix una plataforma de comunicació perquè puguis arribar al teu públic.

How to UseTwitter for Business 2011









Articles relacionats

Últimes notícies

  • L’impacte del comprador a través del mòbil.
    Us recomanem l’estudi “The_Impact_of_the_Mobile_Shopper”, el.laborat per Compete.com, on s’explora l'evolució del comprador en línia ...
  • Màrqueting de cercadors.
    Us presentem l’informe “State_of_Search_May_2012”, elaborat per Compete.com, i que proporciona una visió general del panorama del màrqueting de cercadors i les tendències més destacables que s’han produït durant el ...